Diskusní téma: Diskuze

Datum: 13.07.2012

Vložil: Vlk

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: jediná možnost ...řádně uplatňovat své pravomoce

Naprostý souhlas, protože spoustu lidí je třeba trknout. Nápověda jim nestačí. Bohužel.

Datum: 21.07.2012

Vložil: flowmi

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jediná možnost ...řádně uplatňovat své pravomoce

Zkus tedy naznačit, jakou máme jinou ( právně podloženou) možnost? Lékaři si snad nebrali občany jako rukojmí, když chtěli navýšit platy? Je to nerovný boj s politiky. Kalousek je rafinovaný za ta léta v politice a umí si správně načasovat své příspevky. On může kydat lži, ale má možnost se otevřeně hájit snad vyšetřovatel Mazánek, který vyšetřuje aktuální kauzu? Takže jsme v evidentně nerovnocenném postavení. Náš ( Nějak mi to nejde ani napsat. ) ministr do té naší ( Tady mi to jde. ) lodi ještě vrtá otvory a nezastane se nás. Na druhou stranu např. bývalý ministr John bojuje nyní za policii, ale sami dobře víme, jaký to byl ministr. Prostě politická mašinerie za účelem získávání bodů. Dokonce i Bublan má máslo na hlavě. Nebo si snad nepamatuješ, jak odsoudil zákrok bývalého kolegy Čermáka proti aktivistce Kateřině Jacques na prvomájové nepovolené demonstraci, kam navíc vzala své děti? Odpálil jej on i Paroubek a ruku na srdce. P. Čermák byl sice lehce naivní a možná i ( snad odpustí ) přihlouplý, ale to co bylo vidět na záběrech kamer, zažíváme všichni a málokdo by jednal s chladnou hlavou, kdyby jej při zákroku natáčely kamery. Nicméně na první pohled byl zákrok naprosto v souladu se zákonem a jak se zachoval ministr, či předseda vlády? Jak jsme se zachovali my, kolegové? To jsou věci, stejně jako nyní probíhající kauza mezi PP a Kalouskem, ve kterých se bojuje o naši nezávislost, o naši identitu a kde máme dát jasně najevo, kde je naše teritorium, které si nenecháme vzít. btw: Z uvedených p. Bublana považuji za našeho dosud nejlepšího ministra.

Datum: 13.07.2012

Vložil: Ondřej

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jediná možnost ...řádně uplatňovat své pravomoce

Omlouvám se, odpovím si sám, píši rychleji nežli čtu, vše je již v novinkách:-)

Datum: 13.07.2012

Vložil: Ondřej

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jediná možnost ...řádně uplatňovat své pravomoce

Tak pane Buřič, vítr mohou mít i po něčem špatném k jídlu, že, to nemusí být hnedky z jednání s Vámi:-) zajímá mě, jestli z jednání bude nějaký záznam, či jednání bude někde popsáno.

Datum: 13.07.2012

Vložil: Z.B

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jediná možnost ...řádně uplatňovat své pravomoce

Omyl, koncepce akce se právě vůbec občanů nedotkne, v tom je ten vtip. A po dnešním jednání ve sněmovně mohu říct, že politici mají vítr z toho co bude, to je jediná zbraň!! Mají z toho vítr!!!!! Teď záleží na nás, zda se rozdělíme nebo sjednotíme...

Datum: 12.07.2012

Vložil: Ondřej

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: jediná možnost ...řádně uplatňovat své pravomoce

A mě zase přijde, že vy až sebestředně fanaticky trváte na tom, že Upír je spásná akce, která se běžných občanů vlastně nijak závažně nedotkne. Já s vámi (UBS) souhlasím v tom, že situace již není vážná, ale je kritická. Ale koncepce akce Upír mi prostě přijde sebestředná, sobecká a nebere ohled na ostatní občany. Konec konců, těch jediných se dotkne, politici se pouze zasmějí, občané nás budou zase o něco více proklínat, a stejně se jede dál, do pekel destrukce. Jediné radikální možnosti, které může policie, potážmo BS uskutečnit, jsou bohužel zatím postaveny mimo zákon. A věřte mi, že já mám sto a jednu chuť tyto nezákonné možnosti po posledních událostech praktikovat. Ale Upír....Upír mi prostě přijde tak, že postihuje nevinné a ve své podstatě nic neřeší, jen zhorší.

Datum: 12.07.2012

Vložil: VV UBS

Titulek: Re: Re: Re: Re: jediná možnost ...řádně uplatňovat své pravomoce

Policejní prezident určitě nebude hlásat, že nám tleská.

To, že NOSP nepodpořil tuto akci mě nepřekvapuje, je to stejné jako v roce 2007 kdy jsme byli sami na prvním protestu BS na Fontáně.

Pro kolegy kteří nepodporují kolegy mám asi toto: Já příslušník BS, beru odpovědnost, že nepodporuji akci Upír a v případě, že v roce 2014 dojde ke změně zákona o sl.poměru, nebo bude muset odejít několik příslušníků do záloh, pak já, který jsem akci nepodpořil, odejdu jako první, protože jsem odpovědný za zánik BS a nic jsem pro tento kolabs neudělal.

Datum: 12.07.2012

Vložil: Ondřej

Titulek: Re: Re: Re: jediná možnost ...řádně uplatňovat své pravomoce

A co říkáte pane na novinky:
1. policejní president prohlásil, že policisté volno na darování krve nedostanou.
2. proti akci se postavil předseda NOSP ČR

Datum: 12.07.2012

Vložil: VV UBS

Titulek: Re: Re: jediná možnost ...řádně uplatňovat své pravomoce

Tak jak řekl lektor Policejní akademie v médiích - soudně

Datum: 12.07.2012

Vložil: Honza

Titulek: Re: jediná možnost ...řádně uplatňovat své pravomoce

Docela mne zajímá, jak chcete vyřešit rozpor mezi vámi navrhovaným postupem v acki upír a služebním zákonem?

<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Přidat nový příspěvek